we

Direktlänk till inlägg 26 januari 2011

Vad tycker ni?

Av ourchoise ourchoise - 26 januari 2011 19:41

Hemmamatch eller bortamatch?

Om ni killar tex. ser en het brud på krogen, långt fint hår, långa fransar, jätte mycket snyggt smink osv.. Undrar om ni tänker på hur hon ser ut dagen efter då. För när man är full är ju ganska många snygga om man säger så. Tänk på att de vore väl skönt att bara kunna dra morgonen efter, glömma vad som hänt och glömma hur hon faktiskt såg ut. Finns ju faktiskt dem som är jobbiga och kanske vill stanna kvar vid er, på en frukost, med sina fransar som hänger på halva ögat, löshåret har lossnat och håret ser ut som någon jävla höstack. Ja vem tappar inte matlusten då?

Jag röstar för bortamatch, om man inte är säker på att ragget är en riktig pudding såklart!


Haha så jävla kul när man ser sådana där tjejer som kommer gåendes "dagen efter" och rent ut sagt ser ut som en jävla misslyckad och utnyttjad gris, i sina "dyra" skor med vrålhöga klackar! :D


Naturlig skönhet funkar alltid bäst, på alla sätt. Tycker jag!


/ E

 
 
Ingen bild

Lina

26 januari 2011 19:49

Hahahaha så jävla bra!!

 
Ingen bild

lorry

27 januari 2011 07:20

personligen är både tjejer o killar som knullar för natten jävligt ofräscha!!!Sånt växte man ifrån när man va 20 typ??
Men smaken är som baken...Hårig???
Ha det gott.

 
Ingen bild

Projection

27 januari 2011 10:59

Jag håller med bloggerskorna här. Jag säger Tuva Novotny (som antagligen ser likadan ut nyvaken och osminkad som hon gör på film)eller... ja kommer inte på så många "kändisar" som är sådär som beskrivet i inlägget, men säg en prostituerad då. Som kanske inte är någon klassisk skönhet men tar på sig så mycket accessoarer, fet-smink (teatersmink) och löshår etc. att man inte känner igen dom..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ourchoise ourchoise - 28 januari 2011 13:47

Bloggtorka? JappKänner att jag inte har något vettigt alls att skriva om!!   Kan ju ta upp frågan,Vad tycker ni om bantning? Då menar jag inte bantning för dom som behöver det, utan för dom som INTE behöver det! Jag använder mig själv som exempel n...

Av ourchoise ourchoise - 27 januari 2011 09:57

Sitter på jobbet och funderar lite på avundsjuka..Tror ni verkligen att det är så, att varje gång man säger något negativt om en annan persons utseende/stil, att man är avundsjuk?? Självklart INTEJag läser ganska många bloggar (kan inte låta bli), et...

Av ourchoise ourchoise - 26 januari 2011 16:09

Vilken dag!Vill bara lite snabbt göra en sak klar:Jag har inte sagt något om att jag är smart. Eller att det är något fel med att vara dum. Jag sa att jag HATAR brudar som LEKER dumma för att dom tror det är attraktivt.. okej? Ni kan inte annat än hå...

Av ourchoise ourchoise - 26 januari 2011 14:04

Okej om man tjänar pengar på bloggen, beter sig som en fjortis och har en massor av läsare. FINE! Men hur fan skulle det fungera om fler och fler strävade efter samma sak som dessa blåsta bloggare? Satsa på ett liv vid sidan om också? (kom inte o säg...

Av ourchoise ourchoise - 26 januari 2011 10:33

Varför skall allt handla om status?? Vem fan bryr sig om du har 40par skor? Är du häftig för det eller? Är du bättre än någon annan då?  Nej de är du inte. haha Jag är ingen kille, men har lite funderungar över om hur dom tänker..JAG tror ialla ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<<
Januari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards