we

Direktlänk till inlägg 28 januari 2011

Banta??

Av ourchoise ourchoise - 28 januari 2011 13:47

Bloggtorka? Japp

Känner att jag inte har något vettigt alls att skriva om!!  

Kan ju ta upp frågan,
Vad tycker ni om bantning?

Då menar jag inte bantning för dom som behöver det, utan för dom som INTE behöver det!
Jag använder mig själv som exempel nu, jag har själv en gång haft några kilon för mycket (det vet förmodligen många andra också) självförtroendet är inte riktigt på topp.

Dom här tjejerna som jag menar som bantar eller tycker att dom behöver banta, är dom seriösa?? (NEJ)
Tycker man själv att man har övervikt, är det väl inte så jätte vanligt (?) att man lägger upp bilder på bar mage? Visa hur man ser ut i en bikini eller jeans..

Dårar.
Varför inte bara skriva "Hej, kan inte alla kommenter hur smal och fin kropp jag har" vilket faktiskt dom flesta av dom har!! MEN DOM VET REDAN DE.

Sluta "BANTA" och väx upp!


//W

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ourchoise ourchoise - 27 januari 2011 09:57

Sitter på jobbet och funderar lite på avundsjuka..Tror ni verkligen att det är så, att varje gång man säger något negativt om en annan persons utseende/stil, att man är avundsjuk?? Självklart INTEJag läser ganska många bloggar (kan inte låta bli), et...

Av ourchoise ourchoise - 26 januari 2011 19:41

Hemmamatch eller bortamatch? Om ni killar tex. ser en het brud på krogen, långt fint hår, långa fransar, jätte mycket snyggt smink osv.. Undrar om ni tänker på hur hon ser ut dagen efter då. För när man är full är ju ganska många snygga om man säge...

Av ourchoise ourchoise - 26 januari 2011 16:09

Vilken dag!Vill bara lite snabbt göra en sak klar:Jag har inte sagt något om att jag är smart. Eller att det är något fel med att vara dum. Jag sa att jag HATAR brudar som LEKER dumma för att dom tror det är attraktivt.. okej? Ni kan inte annat än hå...

Av ourchoise ourchoise - 26 januari 2011 14:04

Okej om man tjänar pengar på bloggen, beter sig som en fjortis och har en massor av läsare. FINE! Men hur fan skulle det fungera om fler och fler strävade efter samma sak som dessa blåsta bloggare? Satsa på ett liv vid sidan om också? (kom inte o säg...

Av ourchoise ourchoise - 26 januari 2011 10:33

Varför skall allt handla om status?? Vem fan bryr sig om du har 40par skor? Är du häftig för det eller? Är du bättre än någon annan då?  Nej de är du inte. haha Jag är ingen kille, men har lite funderungar över om hur dom tänker..JAG tror ialla ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<<
Januari 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards